Jaka centrala telefoniczna dla małej firmy?

Centrala telefoniczna doskonale sprawdzi się zarówno w małych, średnich, jak i dużych firmach. Mimo, że kojarzy się z plątaniną kabli ukrytych w szafie o dużych gabarytach – nie musi tak właśnie wyglądać. Stacjonarne centrale telefoniczne stanowią dla niewielkich przedsiębiorstw całkowicie zbędny wydatek, źródło kłopotów i stagnację w kwestii rozwoju.

Czy centrala telefoniczna w małej firmie jest potrzebna?

Centrala telefoniczna może sprawdzić się wyłącznie jako ułatwienie dla średnich lub dużych firm. To mylne spostrzeżenie, które już dawno jest nieaktualne. Na wszelkie aspekty takiego rozwiązania należy spojrzeć z praktycznego punktu widzenia. Współczesne firmy stawiają na rozwój i stosowanie utartych technologii oddając do dyspozycji Klientom jedynie telefon oraz e-mail. Ale co w sytuacji, gdy niewielka firma, wchodząca dopiero na rynek straci jednego, drugiego i kolejnego Klienta, który nie będzie mógł dodzwonić się do siedziby firmy? Tym samym uda się do konkurencji, która odpowie na Jego potrzeby. Centrala telefoniczna stanowi w tym przypadku niemałe ułatwienie w kontakcie z Klientem. Znaczną większość telefonów zdołasz odebrać, a do pozostałych osób po prostu oddzwonisz.

Wirtualna centrala telefoniczna kluczem do sukcesu!

Chcąc wykorzystać rozwiązanie, jakim jest centrala telefoniczna, warto postawić na tę wirtualną. Dlaczego? Odpowiedź jest bajecznie prosta. Nie zajmuje niezbędnej powierzchni w pomieszczeniu, prowadzi do oszczędności czasu i funduszy przeznaczanych na instalację, ponieważ nie jest ona w tym przypadku wymagana. Nie ma potrzeby zastanawiania się nad ustawieniem centrali oraz podłączeniem do niej kabli i prądu. Podstawą działania wirtualnej centrali jest więc Internet i stałe łącze do niego, które w obecnych czasach jest powszechne nawet w domach. Usługę zakupuje się na zasadzie abonamentu. Instalacja i konfiguracja pozostaje w rękach dostawcy usługi. Tak samo ewentualny dalszy serwis i obsługa całego systemu. Wszystko jest w pełni zautomatyzowane i dostosowane do potrzeb Klienta. Nie musisz się również martwić o aktualizacje centrali, która odbywa się z automatu.
Dostępność przy pomocy Internetu wprowadza w Twojej firmie oszczędności, choćby w przypadku braku konkretnej lokalizacji. Fundusze, które zostają na koncie firmy, można zagospodarować w jej rozwój technologiczny lub kadrowy.

wirtualna-centrala-telefoniczna-w-malej-firmie

Dzięki wirtualnej centrali, każdy się do Ciebie dodzwoni

W przypadku udogodnienia w postaci centrali telefonicznej możesz być pewien, że nawiąże z Tobą kontakt każdy potencjalny Klient. Wszystko to dzięki możliwości ustawienia przekierowań na inny numer telefonu, gdy ten pierwszy jest zajęty lub rozładowany. Drugim, ważnym elementem jest możliwość ustawienia indywidualnego menu głosowego. Sprawdzi się tutaj nawet krótka zapowiedź informacji o miejscu dodzwonienia się, przybliżonym czasie oczekiwania i umożliwienia pozostawienia wiadomości do późniejszego odsłuchania. W przypadku rozłączenia, masz możliwość szybkiego oddzwonienia. Wówczas potencjalny Klient zdaje sobie sprawę, że jest ważny dla firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *